Skolestartere 2024

Velkommen til Jeriko Aktivitetsskole

Det er snart klart for et nytt skoleår. Det betyr at ditt barn skal ha sin første skoledag hos oss på Jeriko skole. Vi på Aktivitetsskolen Jeriko ønsker at ditt barn skal få en trygg, varm og fin velkomst til skolen vår. En trygg start hos oss i løpet av august måned gir en spent skolestarter en trygg arena for å bli kjent med skolen, klassekamerater og de voksne. Vi har heldagsåpent fra 1.august og helt frem til skolestart.

Her finner dere litt praktisk informasjon:

Infoskriv førskoledag 2024.pdf

Ta kontakt hvis du lurer på noe.

Som AKS leder her på Jeriko skole er jeg veldig opptatt av at alle barna skal trives hos oss. Derfor legger vi stor vekt på å ha tett kommunikasjon med dere foreldre. Jeg tar kontakt med dere om det er noe jeg lurer på rundt ditt barn, da jeg ønsker å legge til rette for at både møtet med aktivitetsskolen og skolestarten blir best mulig.

Dersom du har problemer med søknaden, ta kontakt så hjelper vi deg.

Jeg gleder meg til å bli kjent med deg og ditt barn!

Aman Kaur Ryen
Leder, Akivitetsskolen Jeriko